Українська Русский

  (032) 247 70 07
 097 95 77 007
 050 307 71 71
 office@tangotravel.com.ua

Хамство менеджерів Танго до постійного клієнта

Форум : Туры
Создать тему | Поиск
Найти сообщения: Мои | За сутки | Без ответов | Популярные

Автор Сообщение
MELANA
Сообщения: 9
0
20.07.2017 20:08
Їздила з Танго у 5 турів. Але неодноразове хамство менеджера Шелудько О. змусило мене написати цей відгук. Непорозуміння було банальне - я просила екскурсію в Сентендре замінити на кораблик,та замовила до Відня і Шенбруна лиш проїзд без екскурсій. Менеджер не дозволив і коли я сказала,що в мене день Народження і я просто хотіла відпочити,він мені заявив:"То ви ще й задарма сертифікат хочете отримати?" Я була збентежена таким"вітанням". У 2016 році ми ще у березні купили тур до Швейцарії,який був подарунком на мій ювілей. Та Танго не тільки не дало мені подарувало мені сертифікат на екскурсії на 10евро,а й навіть не привітало.Потім мені сказали,що це турагенція не надала інформацію, хоча самі мають всі скани паспортів з датою народження. А тепер так нахамити кліентці,яка купила для себе 5 турір і чоловік зі мною їздив 4 тури. Я відмовилась від подорожей з Танго із-за неповаги до клієнтів і неодноразово написала про цю ганебну ситуацію у комментарях. Просила надати контакти керівника,які так і не надали.Менеджери свідомо приховують інформацію від керівництва. Хоча тури у Танго бюджетні,ці постійні акції зі знижками зумовлені тим,що часто Танго не набирає потрібної для рентабельності кількості туристів. Неодноразово тури були відмінені і перенесені на наступну дату виїзду,але не всі туристи можуть змінити свої плани. Тому я хочу застерегти потенційних туристів від подорожей з цією компанією і не рекомендую купувати їх тури. Дешева ціна - дешеве обслуговування!

 

Чтобы оставить свое сообщение, Вам необходимо авторизоваться на сайте или зарегистрироваться.

Авторизация

Забыли пароль? | Зарегистрироваться



Новости


Страны

Рассылка новостей
Подписаться на новости
.