Українська Русский

  0800755005
  0322477007
 0979577007
 0503077171
 office@tangotravel.com.ua

Стокгольм тут ☸

Форум : Тури
Створити тему | Пошук
Знайти повідомлення: Мої | За добу | Без відповіді | Популярні

Автор Повідомлення
admin
Повідомлення: 120
3
01.01.1970 03:00
Відгуки про тур: Стокгольм тут ☸
 
Перейти до опису туру: https://tangotravel.com.ua/viewtour/id/784/
 

Середні оцінки туру

Керівник групи: 4,5 (Оцінок: 4)
Місцеві екскурсоводи: 6,8 (Оцінок: 4)
Готелі: 8 (Оцінок: 4)
Автобус: 7 (Оцінок: 4)
Загальне враження про тур: 6 (Оцінок: 4)

osiv@ukr.net
Повідомлення: 1
5
11.03.2019 14:04
З 27лютого по 3 березня 2019 року я був учасником туристичного туру «Стокгольм тут» організованою туристичним оператором «Танго Тревел».
В маршрутному листі номер мобільного телефону куратора групи Ярослава Глинки був вказаний інший, про що сам Ярослав наголосив при знайомстві, сказавши що головний офіс «ніяк не може змінити його недійсний номер телефону на правильний».
Нажаль, ні до ні після перетину кордону гідом не було надано достатньої інформації стосовно країн, де ми будемо подорожувати. Лише була коротка інформація про м. Люблін, яке було у маршруті. Не було жодного аудіо та відео супроводу. Фільм-комедію «1+1» включили для перегляду вже після мого особистого зауваження керівнику групи Ярославу Глинці.
У м. Люблін всім туристам дозволили самостійно прогулятися лише дві години, а після нічного переїзду до м. Риги нам довелось чекати три з половиною години у холодному автобусі до ранку, до початку оглядової екскурсії. Пам’ятаю, один з туристів на ім’я Олексій, який сидів біля мене поруч, не захотів чекати 3,5 години, покинув нас та пішов гуляти самостійно.
Вважаю за доцільне  вказати, що всі туристи не мали смоги користуватися туалетом в автобусі, а технічні зупинки для провадження природних потреб проводилися з інтервалом більшим ніж 4 години. Тому під час нічного переїзду з м. Люблін до м. Рига декілька туристів проводили туалетні нужди  у пластикові пляшки, адже водії нашого автобусу відмовлялися зупинитися.
  Після екскурсії м. Ригою гід зібрав  всю групу для посадки на паром за дві години до відправлення,та ще попереджав, що група не зможе сісти на паром, якщо раптом не вистачатиме одного туриста. Помітивши, що один турист пішов гуляти самостійно, інші дуже переймались. Гід пояснив, що посадка відбудеться у будь-якому разі. Нас розселили по каютах і попросили не виходити протягом години, чекаючи на гіда Ярослава з додатковою інформацією.
Пізнього вечора гіда  Ярослава уже в нетверезому стані я зустрів у коридорі, який цілувався з одною нашою туристкою, а пізніше розгублено, шукав свої загублені речі. Зранку, перед виходом з парому, загального збору нашої групи також не було та знову не було надано чіткої інформації. Залишивши речі у каютах, ми пішли гуляти Стокгольмом.
Повернувшись у порт, я та ще сім учасників туру не змогли потрапили на паром за напрямком Стокгольм - Рига, так як турнікети для посадки були вже заблоковані, а ми про це не були поінформовані. Гід групи Ярослав Глинка не надав повної інформації про те, коли закінчується посадка на паром, і в який час закриються турнікетити на посадку. Була надана інформація тільки про час відправлення парому о 17.00 год. та збір групи о 16.30 год.
Як виявилося, посадка на паром закінчилася за 20 хв до відправлення. А до цього, керівник групи навіть не з‘ясував, чи всі члени групи вже знаходяться на паромі, та не вийшов на зв'язок з жодним туристом. Впродовж дня зв‘язку з керівником групи не було, про що можуть підтвердити інші туристи. Всі речі, кошти і мій закордонний паспорт залишилися саме на тому паромі, на який ми не встигли.
Хочу наголосити, що я придбав туристичний тур в туристичній компанії, а не проїздний квиток в  автобусного перевізника по Європі. Відповідно я очікую професійного керівника – гіда, в якого повинні бути номери телефонів кожного подорожуючого та постійний контакт з туристом. Тому факт про відсутність зв’язку з туристами, які не змогли потрапити на паром вважаю неприпустимим.
Наша група з 8 людей прийняла рішення брати квитки на паром до м. Таллінн, щоб не чекати наступний рейс до м. Риги, який був би черес добу. Далі ми вирішували питання щодо наших речей, які залишились на ризькому паромі, хоча зпершу гід Ярослав пообіцяв нам зробити це самостійно. Але він навіть не знав і не запитав у нас, скільки саме пасажирів залишилось у Стокгольмі. Про цей факт  ми уже дізналися від інших туристів, які були на ризькому паромі, і саме вони допомагали збирати закриті речі з моєї каюти. Про що може підтвердити пан Андрій (тел.0963551255)
Також нам допомагав інфо центр парому «ТALLINK «Вікторія», який зв'язався з ризьким паромом, де обслуговуючий персонал зібрав речі дівчат  та передав гідові. Ярослав, звичайно, не міг ці речі навіть перенести самостійно до автобусу, та ініціативу виявили декілька людей з нашої групи, що допомогли у цьому питанні і це був саме вищезгаданий пан Андрій.
З м. Таллінна ми самостійно шукали варіанти, чим можна дістатись до м. Риги, бо наш гід лише попередив, щоб ми були у м. Рига о 16 годині, адже самостійно перетнути кордон ми не зможемо. Гід  Ярослав нас запевнив, що обов’язково нас зачекають і заберуть. Адже, поки ми будемо їхати з м. Таллінна до м. Риги, іншим учасникам туру якраз буде проведено заплановану екскурсію в м. Юрмала. Вже на півдорозі до м. Рига ми дізнались, що автобус вирушив з м. Юрмали до українського кордону без нас. Нас просто залишили в м. Рига, знаючи що ми їх майже уже наздогнали.
Ми намагались отримати телефони водіїв, щоб зрозуміти маршрут нашого автобусу до України, але Ярослав відповів, що вони начебто не мають зв'язку. У відчаї ми, як туристи, звертались до наших агентів, що продали тур, а ті, в свою чергу, також робили все можливе - інформаційно та фінансово.
На моє звернення до туроператора «Танго Тревел», туроператор відповів що це наші особисті проблеми та відмовився нам домопогти і повпливати на водіїв, щоб нас зачекали. Ми залишилися без грошей, без речей, в чужій країні. Нам довелося звертатися до посольства України в Естонії і до Міністерства Закордонних Справ України, з  проханням про допомогу, тому що вважаю, це неприпустимо кидати туристів в іншій країні, за яких ти відповідальний.
Однак, будь яким чином ми вирішили наздоганяти наш автобус з м. Риги, який вже від'їхав за 250 км. Винайняли таксі та гналися за нашим автобусом на максимальній швидкості до м. Каунасу. Нажаль, гід Ярослав, навіть, не зустрів нас і не підійшов привітатись або сказати про наші речі. Найбільший цинізм, що ні гід ні два водія, навіть не намагалися нам допомогти, та зачекати нас.
Хочу зазначити, що впродовж подорожі, екскурсовод Ярослав не проводив перекличку ні в автобусі, ні після технічних зупинок, ні після проведення самих екскурсій.
На паромі за напрямком Рига – Стокгольм, наш гід Ярослав був у нетверезому стані, з одною нашою туристкою поводив себе безсоромно, соромітськи та срамотньо, а пізніше розгублено шукав  свої загублені речі та документи з грошима, про що може підтвердити багато учасників поїздки, які обговорювали між собою недопустиму форму поведінки людини, яка була керівником групи.
 
Тому звертаюся до Всіх бажаючих які хочуть взяти участь в цьому турі та звязатися з цим туроператором, перечитати цей відгук та подумати. Адже всю вину покладуть саме на Вас, а ваші зауваження назвуть наклепом та плітками.
Дата поїздки: 2019-02-27
Керівник групи: 1
Місцеві екскурсоводи: 5
Готелі: 5
Автобус: 2
Загальне враження про тур: 1
Читати...
95pastorsa@gmail.com
Повідомлення: 1
1
19.09.2018 14:35
Ездили в тур с 13 по 18 сентября 2018 г.!
Набралась отличная компания в автобусе, были прекрасные водители дядя Вася и Юра, чудной гид Андрей и хорошая погода.
Понравилось все до мелочей, но... мы очень мало провели времени в Юрмале!
Экскурсовод в Латвии у нас была прекрасная женщина)
Спасибо большое за воспоминания и яркие фотографии)
Скоро отправимся в еще один тур!
Дата поїздки: 2018-09-13
Керівник групи: 5
Місцеві екскурсоводи: 5
Готелі: 9
Автобус: 10
Загальне враження про тур: 10
Читати...

struk62
Повідомлення: 1
0
06.02.2018 22:11
   Я находилась в туре "Стокгольм тут" с 22 по 26.08 2017, руководитель группы Сергей Погорельчук,который вначале тура показался мне очень ответственным и надежным человеком. Я приехала  во Львов издалека, из г. Мелитополь Запорожской области  ( 12 часов в поезде ), чтобы отправиться в этот тур.Я была единственным человеком в автобусе, который преодолел  такой путь для этого тура .
    Находясь в туре,я сообщила  Сергею, что имею билет на обратный путь из Львова  до Мелитополя в 11-30,т. к в инфолисте было написано о возврате до 9-00, и я предусмотрительно приобрела билет на 11-30.По возвращении из тура мы несколько часов простояли на таможне. Я  была информирована о том,что турфирма не несет ответственности за работу таможенных и приграничных служб, "пробках" на дорогах, поэтому никаких претензий по этому поводу не имею. Но на таможне впереди нас стояло несколько туристических и рейсовых автобусов ,и все они, наверняка, следовали на Львов. Никаких действий пересадить меня в другой автобус предпринято не было. Когда я спросила Сергея, почему, он ответил, что я "приписана " именно к своему автобусу. Допускаю, что за границей я именно "приписана ", но мы ведь уже выезжали из Польши, следовательно,я  уже была свободна от этой " приписки ". Затем я спросила, можно ли было переехать на др. таможню, но он ответил, что это деньги на бензин, время и там такие же очереди. В душе я согласилась на эти  стандартные ответы Сергея, понимая, что на свой поезд я уже опоздаю.Вдобавок ко всему, не доезжая до Львова не- сколько км, мы остановились, впереди нас остановился такой же  большой туристический автобус и вскоре уехал.По автобусу поползли слухи, что закончился бензин и Сергей с одним из водителей, не объявляя туристом о происходящем, уехали за бензином на попутном автобусе. И здесь мои надежды успеть на поезд рухнули окончательно !!!!! Почему же хотя бы на этот раз нельзя  было  меня подсадить в этот автобус,который естественно шел до Львова и оставалось несколь ко км ???? Да, кстати, в начале тура водители были представлены как  опытные и высококвалифицированные специалисты своего дела.....Через время Сергей вернулся, по- видимому они привезли бензин, и мы  поехали дальше.В салоне Сергей сказал мне, что он узнал, что до Запорожья есть билеты и чтобы по прибытии  на вокзал я  бежала в кассу и покупала билет, пока они еще есть.При этом он велел мне не сдавать старый билет,а по приезду в Мелитополь пойти в турбюро"Мир путешествий "( где я купила тур ), написать письмо в "Танго тревел " обо всем и  предоставить все новые билеты, т.к фирма[компенсирует мне все мои затраты.
      Приехали  мы во Львов в 12-00, т. е через полчаса !!!!  после отправки моего поезда.... Естественно, я , как ошалевшая, побежала с сумками в кассу  вокзала, но мне сказали, что билетов ни  на Мелитополь, ни на Запорожье, ни на Днепр, ни на Харьков на сегодня нет !!!Можете представить себе мое состояние .....Я просила кассира найти для меня хоть что-то и вдруг не предложили дорогое купе в 18-00 с прибытием в Харьков в 14-00 на следующий день.Естественно, в моем положении я согласилась на этот вариант, хотя всегда в целях экономии  езжу в плацкарте (я средний медработник с известной зарплатой ). Затем я приобрела еще один купейный билет из Харькова, где пришлось сидеть с 14-00 до 23-25 на Мелитополь.Таким образом,я опоздала на работу, не явилась в нужный день и имела неприятности. За все это время Сергей ни разу не позвонил мне и не поинтересовался, как я добираюсь и что со мной. Он попросту отстранился от моей проблемы, избавился и забыл ! С 14 до 18 ч я пробыла в комнате отдыха Львовского вокзала,заплатив 170 грн., потому что после длительного ночного многочасового переезда я была уставшая, измученная, с головной болью, несвежая. Если бы я не пошла в комнату отдыха, не пришла в себя от всего этого бардака, и у меня не  оказалось бы денег ( а их могло не быть, т. к. билет  уже был куплен ), я не знаю, как бы я добиралась до дома.....
    Именно по рекомендации Сергея я не сдала  старый билет в кассу, сохранила все новые билеты, чек из комнаты отдыха, билеты с маршруток по Харькову (надо было доехать до родственников, и перебыть у них до поезда ). По прибытии в Мелитополь я  была твердо уверена, что фирма действительно компенсирует все мои затраты, как заверил Сергей. Я отправила письмо  на имя директора Бажовской Ю. М.и сканированные копии билетов, и через месяц мне пришел сухой ответ, что фирма   не несет ответственности за задержки в пути , следовательно ничего компенсировать не собирается.
    Мои  3 попутчицы - львовянки, одна из них Демчук Людмила были свидетельницами всего сказанного Сергеем и происходящих со мной событий и могли бы все  описанное мною подтвердить. Я все это время общаюсь с Демчук Людмилой. В январе 2018 г. она и Лиля (фамилию не помню ) обратились в мою поддержку в офис  "Танго тревел ", где их выставили, сказали, что они не имеют к этому делу никакого отношения, о чем мне Людмила  и сказала по телефону. Я собираюсь подать в суд на фирму "Танго тревел " и думаю, что буду права.
Керівник групи: 2
Місцеві екскурсоводи: 8
Готелі: 8
Автобус: 8
Загальне враження про тур: 3
Читати...
grinvi
Повідомлення: 1
4
28.08.2017 17:14
Щиро дякуємо керівнику групи Сергію Погорельчуку за дуже добре організовану поїздку. За такий короткий час ми встигли все побачити, всюди встигнути і не розгубитися в чужих країнах. Добре організовані санітарні зони і завжди правильні поради щодо покупок , місць харчування.... Завжди привітний і ввічливий. Від нашого чернівецького офісу Грінвіч Тур дякуємо йому за дуже приємні вихідні!!!
Дата поїздки: 2017-08-22
Керівник групи: 10
Місцеві екскурсоводи: 9
Готелі: 10
Автобус: 8
Загальне враження про тур: 10
Читати...
 

Щоб написати повідомлення, Вам потрібно авторизуватися на сайті або зареєструватися.

Авторизація

Забули пароль? | Зареєструватися



Країни

Новини


Розсилка новин
Підписатися на новини
.